Doprava a platba

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme následující pracovní den po dni objednání. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás kontaktovat.

 

1. ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

U objednávky na území České republiky účtujeme balné a poštovné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

Česká pošta Vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Bude Vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení Vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

 

2. ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

U objednávky na území České republiky účtujeme poštovné a balné. Cena dopravy je uvedena v košíku.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den po dni odeslání z našeho skladu na jednu z 2700 pošt po celé České republice, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení Vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu Geis.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

3. ZÁSILKOVNA

Vyzvedněte si svůj balíček na jednom z více než 500 odběrných míst Zasilkovna.cz po celé ČR. Vždy víte, kde váš balíček je. Na možnost vyzvednutí upozorníme bezplatnou SMS. Nemáte čas se na vybrané pobočce zastavit? Žádný problém, stačí jedna SMS a balíček počká až 21 dní. Sledovat cestu svého balíčku můžete také na - https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

4. OSOBNÍ ODBĚR

Zboží je možné po předchozí domluvě vyzvednout osobně, a to v pracovní dny na adrese Italská 1202/12, Praha 2, 120 00.  Objednávku lze zaplatit předem platební kartou nebo v hotovosti/kartou při převzetí.

Ve chvíli, kdy bude zboží připraveno, Vám zašleme zprávu na e-mail, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 5 dnů. V případě potřeby Vám Vaši objednávku necháme připravenou k vyzvednutí déle. Stačí nás informovat na e-mailové adrese Artemis@gaufre.cz .

I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění. O možném termínu vyzvednutí Vás vždy budeme informovat e-mailem.

 

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ZAHRANIČÍ

Zboží zasíláme i zákazníkům ze zahraničí.

Státy EU

7 – 10 dní

Státy mimo EU

7 – 14 dní

 

 

DOBA DODÁNÍ

V případě platby bankovním převodem, je zboží od nás expedováno po přijetí platby. Při vytváření objednávky nezapomeňte změnit v nákupním košíku stát!

 

POŠTOVNÉ

Cena poštovného závislého na množství a váze zboží se vám automaticky zobrazí při zadání adresy dodání.

Zákazníkům ze zahraničí nabízíme tyto platební metody a způsoby dopravy:

 

STÁTY EU

GP webpay – doprava Českou poštou
Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí údaje potřebné pro platbu objednávky a ceny dopravy prostřednictvím platebního terminálu PayU. Ihned po provedení platby je objednávka připravena k expedici.

 

STÁTY MIMO EU

GP webpay – doprava Českou poštou
Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí údaje potřebné pro platbu objednávky a ceny dopravy prostřednictvím platebního terminálu PayU. Ihned po provedení platby je objednávka připravena k expedici a vyřízení celních dokumentů potřebných k dodání zboží mimo EU a následující expedici.

Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás na e-mailu Artemis@gaufre.cz či telefonicky na telefonním čísle +420 775 404 080.

 

VAŠI OBJEDNÁVKU MŮŽETE ZAPLATIT NÁSLEDUJÍCÍMI ZPŮSOBY:

 

1) DOBÍRKA

Nejběžněji používaná platební metoda v České republice. Objednávku zaplatíte při převzetí zásilky od zaměstnance České pošty nebo pracovníka společnosti Geis. Dobírka je zpoplatněna částkou 30,- Kč při dopravě Českou poštou a Geis.

 

2) BANKOVNÍ PŘEVOD

Platbu můžete uskutečnit předem převodem peněz na náš bankovní účet č. 2401461261/2010, IBAN: CZ8820100000002401461261 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX, vedený u FIO banka. Po odeslání objednávky Vám budou e-mailem zaslány údaje potřebné k převodnímu příkazu: částka, číslo účtu, variabilní symbol. Po provedení platby jsou peníze na náš účet připsány obvykle během     1 - 3 pracovních dní.

Zboží odesíláme v rozmezí 1 - 5 pracovních dnů od přijetí Vaší platby. Při převzetí zásilky od České pošty nebo společnosti Geis pak již nic neplatíte.

 

3) PLATBA KARTOU - GP WEBPAY

Jedná se o rychlý způsob platby. Platba kartou je zjednodušení bankovního převodu prostřednictvím platebního systému GP webpay. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního systému GP webpay – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. 

Zboží odesíláme následující pracovní den po obdržení platby. Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

Jaké jsou výhody platby kartou prostřednictvím GP webpay?

  • Rychlost platby – na rozdíl od platby bankovním převodem není potřeba čekat 1-3 dny. Při provedení platby bude zboží expedováno maximálně do 1 pracovního dne od objednání. 
  • V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.

Je platba kartou bezpečná?

  • Údaje ze své platební karty zadáváte v zabezpečeném bankovním rozhraní.
  • Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

 

4) HOTOVĚ ČI KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU

Při osobním odběru je možné platit hotově nebo kartou.